Gabinet di Distribuzione

  • ZBW (XWB) Series AC Box-Type Substation

    Sottostazione AC-Box di Serie ZBW (XWB)

    A serie ZBW (XWB) di sottostazioni di tippu scatula AC combina apparecchiature elettriche ad alta tensione, trasformatori è apparecchiature elettriche à bassa tensione in un inseme compattu cumpletu di dispositivi di distribuzione di energia, chì sò aduprati in edifici elevati urbani, urbani è rurali edifizii, quartieri residenziali, zoni di sviluppu di alta tecnulugia, Piante di piccula è media taglia, mine, campi petroliferi, è cantieri pruvisorii sò aduprati per riceve è distribuisce energia elettrica in u sistema di distribuzione d'energia.

  • GGD AC Low-Voltage Power Distribution Cabinet

    Gabinet di Distribuzione di Potenza à Bassa Tensione GGD AC

    U gabinettu di distribuzione di putenza à bassa tensione GGD AC hè adattatu per l'utilizatori di potenza cum'è centrali elettriche, sottostazioni, imprese industriali è altri utilizatori di energia cum'è AC 50HZ, tensione nominale di travagliu 380V, corrente nominale à 3150A sistema di distribuzione di energia cum'è apparecchiature di cunversione di potenza, illuminazione è potenza , Distribuzione è cuntrollu. U pruduttu hà una grande capacità di rottura, hè valutatu à pocu tempu currente di resistenza finu à 50KAa, schema di circuitu flessibile, cumbinazione conveniente, forte praticabilità è struttura nova.

  • MNS-(MLS) Type Low Voltage Switchgear

    MNS- (MLS) Type Switchgear Low Voltage

    U quadru di bassa tensione di tipu MNS (in seguitu chjamatu quadru di bassa tensione) hè un pruduttu chì a nostra sucietà combina cù a tendenza di sviluppu di u quadru di bassa tensione di u nostru paese, migliora a selezzione di i so cumpunenti elettrichi è a so struttura di armariu, è torna à registrà E pruprietà elettriche è meccaniche di u pruduttu soddisfanu pienamente i requisiti tecnichi di u pruduttu MNS originale.

  • GCK, GCL Low Voltage Withdrawable Switchgear

    GCK, GCL Apparecchiature di Cunsigliu Ritirabile à Bassa Tensione

    GCK, apparecchiature ritirabili à bassa tensione di serie GCL sò cuncipite da a nostra impresa secondu i bisogni di l'utilizatori. Hà e caratteristiche di struttura avanzata, bellu aspettu, alte prestazioni elettriche, altu livellu di prutezzione, sicurezza è affidabilità, è una manutenzione conveniente. Hè adupratu in l'industria metallurgica, petrolifera è chimica. Hè un dispositivu ideale di distribuzione di energia per i sistemi di alimentazione à bassa tensione in industrie cum'è elettricità, macchinari, tessili ecc. Hè listatu cum'è u pruduttu raccomandatu per a trasformazione di e duie rete è u nonu lottu di prudutti à risparmiu energeticu.