Camera fridda per frutti è ligumi

Camera Fridda Per Frutta è Verdura

A scala di temperatura di u magazzinu di melone è di frutta fresca hè generalmente 0-8.Sta temperatura copre l'ambienti di almacenamiento di quasi tutti i meloni è frutti.U tempu di almacenamiento hè di circa 1-10 mesi.Sicondu diversi tipi di meloni è frutti, u tempu di almacenamiento hè ancu diversu..

Nta l'ultimi anni, l'usu di i magazzini di preservazione di meloni è frutti hè diventatu più diffusa.

Quì sottu avemu da presentà i meloni è i frutti in dettu.

A creazione di meloni è frutti hè oghji assai usata in a vita di e persone.Questu hè chì l'ambienti di a temperatura bassa furnita da i meloni è i frutti pò esse guardatu in quantità grande è ponu mantene a freschezza è u gustu di i frutti in gran parte., Di sicuru, hè pussibule allargà u tempu di mantenimentu frescu di u fruttu per ottene una vendita di frutti megliu è maximizà i benefici di a fine.

Allora a pianificazione è u costu di u melone è l'almacenamiento di a preservazione di frutti hè ancu una quistione chì i clienti sò più preoccupati.Chì fattori affettanu u prezzu di u melone è a conservazione di i frutti in u friddu?

1. A capacità d'almacenamiento differente porta à una capacità d'almacenamiento differenti, è a capacità di rinfrescante necessariu hè diversa da a putenza di output di l'unità equipata.In seguitu hè a pianificazione di u magazzinu di preservazione di melone è di frutti.Questu hè in relazione cù a quantità di materiali d'insulazione è hà un impattu maiò in u prezzu.

2. Esigenze di temperatura dettagliate, esigenze di temperatura differenti, capacità di rinfrescante differente necessaria, u putere di l'unità di l'equipaggiu hè diversu, chì hà un impattu maiò in u prezzu.

3. Partitioning, dopu à capisce u vulume è u ciclu di u cliente entrata è uscita, dà un pianu partitioning adattatu.Diversi divisioni portanu à diversi numeri di unità, standard è cunsumu di materiali ausiliarii, chì anu un impattu maiò nantu à i prezzi.

4. Diversi marchi di l'equipaggiu è i schemi di sistema di refrigerazione pianificatu anu ancu una grande influenza nantu à u prezzu di u magazzinu friddu.

Per riassuntu, hè significativu per favurizà chì i clienti facenu paraguni di prezzi sottu à paràmetri chjaru di i prossimi quattru punti.

Tutti vulemu guardà i frutti in l'almacenamiento di frutti freschi quant'è pussibule, ma l'ambienti di a temperatura bassa di l'almacenamiento friddu pò solu rallentà a migrazione di i frutti stessi.Per quessa, u ciculu di vita di i frutti in u magazzinu friddu di u fruttu hè ancu limitatu.

Allora quantu tempu pò esse manteni freschi frutti è ligumi acquatici in u magazzinu di frutti?

L'elementu prima di a cugliera hè chjamatu u metudu di cultivazioni, chì hè u fundamentu di a preservazione di frutti, è hè ancu u ligame chì a maiò parte di l'amici prestanu attenzione.

Ci sò parechji fatturi di pre-cugliera chì affettanu a durabilità di l'almacenamiento di frutti, è i fatturi principali sò u pruduttu stessu, i fatturi ambientali è i fatturi di a tecnulugia agricula.

Elementi di u pruduttu stessu: spezie è tipi, taglia di frutti è parti di fruttu.

Fattori ambientali: temperatura, luce, precipitazione, terra, cundizioni geugrafiche.

Elementi di tecnulugia agricula: applicazione di fertilizzanti, irrigazione, poda, diluzione di fiori, diluzione di frutti è insaccatura, cuntrollu di pesti di campu, trattamentu di cundizzioni di crescita.Creazione di Storage Fruit

Dopu chì u fruttu hè coltu, se e cundizioni sò dispunibuli per pre-cooling in u locu d'origine, deve esse pre-cooled durante u trasportu.

Pruvate per prevene danni à i frutti durante u trasportu, è guardà i frutti secondu a so maturità, grandezza è pesu.

Prima di entre in u magazzinu per u almacenamentu frescu, u pre-cooling hè necessariu, è ogni volta chì e merchenzie sò acquistate è mette in u magazzinu, devenu esse in cunfurmità cù i requisiti per prevene a perdita innecessaria.

2

Tempu di Postu: Feb-02-2021